Re: Spam i crossposting

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 15:11:15 MET

Dnia 6 Feb 97 o godz. 21:37, Piotr Skulski napisal(a):

> dostalem - w kilku kopiach - list, ktory zalaczam ponizej.
> Jest on dla mnie klasycznym przykladem tego jak polski interneciarz
> wyobraza sobie zwalczanie naduzywania sieci. Kopii tego bylo cos z piec,
> wlasciwie ni przypial, ni przylatal. Za malo na mail bombe, a na
> przekazanie wiadomosci wystarczyloby raz. Dla wiekszej jasnosci zalaczam
> naglowek w formie zrodlowej. A co do tresci listu, to naprawde warto go
> dokladnie przeczytac i wyobrazic sobie faceta, ktory tak widzi swiat.

[...]
[...]
Styl napisania listu, ktory zacytowal Piotrek, a zwlaszcza powyzsze dwa
fragmenty, mnie jako zywo przypomina obrazanie sie dzieci w piaskownicy: "Ja
cie nie lubie! Bueeeee!". Jest to koszmarnie infantylne.
Nie spodziewalem sie, ze ludzie, ktorzy uznali sami siebie za strozow Usenetu
i przyznali sobie prawo do kasowania spamow (nb. na jakiej podstawie? - zadaje
to pytanie po raz kolejny. Zapytalem o to wprost Rafala Maszkowskiego przy
ostatniej "burzy" na temat kasowania spamow i nie uzyskalem zadnej
odpowiedzi. Pytam jeszcze raz: *kto wam nadal takie uprawnienia?*) sa az tak
dziecinni. Ktokolwiek wstawil ten idiotyczny tekscik do programu kasujacego
spamy, niech go usunie czym predzej, bo wstyd sobie samemu robi!
Acha, no i oczywiscie autor tego genialnego tekstu podpisac sie nie raczyl.
Widocznie sam czuje, ze z jego prawem do samozwanczego kasowania spamow jest
cos nie tak.
Ja tez "nie lubie spamow", ze posluze sie cytatem, i tez uwazam, ze spam jest
zly. Ale nigdy, przenigdy nie uznalbym siebie za majacego taka WADZE ;->,
zeby go kasowac, i to jeszcze z towarzyszeniem takich dziecinnie obrazonych
tekscikow.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl