Re: Ile zl za domene?

Autor: Gregory BRZESKI (gregory_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 16:59:24 MET

Jaroslaw Rafa wrote:
> Co to za nonsensy? Wykupuje sobie linie dzierzawiona od providera,
> rejestruje domene, stawiam komputer unixowy, na nim demona httpd, i mam
> wlasny, zwykly a nie wirtualny serwer WWW i tyle kont pocztowych ile mi sie
> zywnie podoba. Od providera kupuje *tylko IP* i on nawet nie musi wiedziec
> ile mam kont na swoim serwerze.

Zapewne Ty bys tak zrobil, ale musisz brac pod uwage ze wiekszosc
uzytkownikow Internetu niema zamiaru tego robic poniewaz niemaja na to
czasu, ani funduszy,a ni nawet checi. Wiekszosc domen ktore sa
rejestrowane przez NetNames Polska sa rejestrowane dla uzytkownikow
prywatnych lub malych firm ktore chca uzyskac wlasna tozsamosc w
Internecie, poprzez posiadanie wlasnej domeny w adresie URL i adresach
e-mail. Najtansza forma osiagniecia takiego celu jest nadal jednak
zalozenia kilku kont email u dostawcy uslug sieciowych, zalozenie
wirtualnego serwera WWW i rejestracja wlasnej domeny. Pamietaj takze ze
Twoj czas jaki bys spedzil nad konfiguracja swojego wlasnego lacza,
serwera httpd i DNS takze kosztuje. Wydaje mi iz jest on wiele wyzszy
anizeli podstawowe rozwiazanie, no ale moze sie myle i swoj czas i
wiedze nisko cennisz.

Z pozdrowieniami,

Grzegorz BRZESKI

--