Re: Spam i crossposting

Autor: Robert Maron (robmar_at_elina.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 16:20:49 MET

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Jezeli ktos ma prawo COKOLWIEK robic ze spamem to tylko provider spamera.

nie sadze; ja oczekuje tego od admina serwera nowinek z ktorego korzystam
(lub dowolnego innego, ktorego polecania moj honoruje); i jestem
mu wdzieczny za kasowanie; czy Ty wiesz ile tego smiecia idzie ???
ja place za telefon sciagajac nowinki do domu, na zachodnich grupach
wojna spam/cancel idzie na calego, gdy akurat smiec zdazy przed
poleceniem skasowania ciagnie mi sie kilkanascie minut ogromny
produkt kolejnego kretyna (rozeslany - multipostem - do n grup);
serwer nowinek, ktory mi obieca, ze bedzie calkie spam-free
(wiem, ze sie nie da ;) stanie sie moim ukochanym od razu; i nie
tylko moim; ja na prawde nie chce tego sciagac !

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar