Re: Spam i crossposting

Autor: Robert Maron (robmar_at_elina.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 16:12:25 MET

books_at_elektron.pl wrote:
: Witam!

: > no to jeszcze raz, powoli:
: > * podstawa jest, ze ludzie *nie* chca dostawac reklam

: A skad to domniemanie??! Z DOSWIADCZENIA wiem, ze CHCA. Odsetek osob,
nie; przy kilku znanych mi dyskusjach na sieci *nie* slyszalem
glosow za reklama od jej odbiorcow; wszystkie byly od reklamodawcow;
w kazdym razie procent chetnych otrzymywaniu reklam jest *niski*

BTW: z Twojego adresu pochodzily wyjatkowo niesympatyczne i uciazliwe
reklamy, ciesze sie, ze sie skonczyly (w kazdym razie ja tego smiecia
wiecej nie dostaje);

: P.S. Mam nadzieje, ze nie za ostro. Po prostu ciagle jeszcze jestem
: pod wrazeniem wspomnianego wyzej "szeryfa". :(
nie ma sprawy :)

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar