Re: Internet & telefony

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 13:10:34 MET

> Nalezy wiec oczekiwac wzmozonych starach aby takie rozmowy przez
> Internet ukrocic bo nie moze byc tak zeby u boku wielkich kompanii
> telefonicznych powstala jakas wyjatkowo tania konkurencja bo kompanie
> te moglyby zaczac mniej zarabiac i bylby kryzys globalny, ruina
> gospodarek, upadek Unii Europejskiej, masowe bezrobocie, kryzys
> walutowy, spadek notowac na gieldach i w ogole Sodoma i Gomora. Tak

Wybuch epidemi dzumy w Chinach itp. :)

> ze Panowie cieszcie sie poki wam PITIP sprzetu nie zabierze w
> ochronie zyskow naszego kochanego, narodowego monopolisty, ktory
> zdaniem Ministra Zielinskiego jest gwarantem rozwoju polskiej
> telefonii (sam to powiedzial).

A jak oni mi taki sprzet namierza ?
Mam modem z homologacja ... powiedzmy nawet zgloszony w TPSA to mi
moga skoczyc. Musiliby nietylko podsluchiwac dane ale jeszcze je analizowac.
1. Nie bardzo widze jak to technicznie zrealizowac.
2. Ciekawe kto by siedzial i sluchal tych bzz bzz :))

> W kilkudziesieciu duzych miastach poustawiac komputery podpiete
> stalym do Internetu (dla wygody) i do telefonu przez voice-modem.
> Wtedy bedac w Warszawie wykrecam numer warszawskiego hosta, po
> zgloszeniu sie go tonowo podaje numer kolegi w Gdyni (pelny),
> warszawski laczy sie z gdynskim przez Internet, gdynski dzwoni do
> kolegi (lokalnie) i gadamy. Oczywiscie pozostaje kwestia rozliczen,
> np. trzeba by tonowo podac swoj kod zeby mozna bylo ta rozmowe
> rozliczyc. Wyszloby pewnie drozej niz lokalnie ale i tak pewnie
> taniej niz zlodziejskie stawki TP S.A. Aha, w koszt przedsiewzieca

I tu pojawia sie ale. Ile tych modemow jestes w stanie postawic ?
Jaie potrzebujesz lacze zeby obsluzyc taka liczbe modemow ?
Ile modemow tyle lini miejskich za ktore placisz TPSA.
A ile bym nerwow stracil zeby sie dodzwonic do tych trzech modemow. :)
Rozliczanie sie to pomijam bo to juz po stworzeniu takiej sieci bedzie
mialo znaczenie.

> trzeba wliczyc budowe orlich gniazd z ktorych specjalnie zatrudnieni
> ludzie wypatrywali by lotnych kontrol PITIP-u tak zeby sprzet mozna
> bylo na czas schowac do skrytki pod parapetem czy w podlodze.

A przepraszam co mi zrobia poza odlaczeniem lini ???
A przed tym nie zabezpieczy nawet radarowy system wczesnego ostrzegania.
Nie potrzeba do tego gniazd ani gniazdek.

Pozdrawiam ...

  ___ _ _
| (__\ V V / _` | ' \| / _` | / / Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
 \___|\_/\_/\__,_|_||_|_\__,_|_\_\ http://www.kis.p.lodz.pl/~cwaniak
Pozdrawiam ...

  ___ _ _