Re: Komercyjny Internet - wszyscy sie go uczymy

Autor: Ireneusz Kutrzuba (kutrzuba_at_umt.ipl.net)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 21:51:13 MET


> Dlaczego tak jest? Czy wina dyrektorow firm, dzialow marketingu? Tak.
> Ale tylko czesciowo. Twierdze, za co zapewne sciagne gromy na swoja
> glowe, ze WIEKSZOSC POLSKICH ISP NIE MA POJECIA, CZYM DLA FIRM
> POWINIEN BYC INTERNET.
>
Masz racje w 100% aczkolwiek bardziej przychylam sie do tezy o mialkosci
intelektualnej marketingu w firmach niz o o rozmiarach pojecia ISP ale i
w tym ostatnim cos jest, zwlaszcza gdy ISP funkcjonuje w mniejszych
miastach, troche na odczep sie lub w jego imieniu ktos zarzadza
interesem.
Ludziom w mniejszych miejscowosciach, gdzie dostep do sieci jest czyms
nowym, prestizowym, rzec mozna nawet - snobistycznym, bardzo latwo
wcisnac kit na zasadzie " No jak to, nie masz swojej reklamy w
Internecie?" Jedna na piec firm sie zalapie i powstaja prawdziwe
koszmarki.
Mam pod nosem, w Tarnowie, taki przyklad firmy mieniacej sie
profesjonalna w dziedzinie reklamy i marketingu, Interenetu i nie
wiadomo w czym jeszcze. Zreszta sam rzuc okiem http://www.tcig.tarnow.pl
Zeby bylo smieszniej firma nazywa sie Tarnowskie Centrum Informacji
Gospodarczej i jest "specjalizujaca sie w dziedzinie reklamy
internetowej" odnoga Tarnowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego.
Irek Kutrzuba



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:02:11 MET DST