Re: re LAP - Lista Aktualnych Problemow

Autor: Ireneusz Kutrzuba (kutrzuba_at_umt.ipl.net)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 21:34:02 MET

Marcin Jagodzinski wrote:

> Bez przesady. Nie ma sensu tworzenie takiego serwisu, skoro te
> autobusy i tak nie chodza regularnie. To raczej zniecheca ludzi do
> Internetu, tak jak mnie wnerwila prognoza CNN na swieta (pamietasz
> jaka byla pogoda?) +2oC.

Mysle, ze gdy sporo takich rzeczy zaczyna sie pojawiac i ludzie o tym
wiedza to cala sprawa ma sens. Dam przyklad Tarnowa. Dostep do Inetu ma
w miescie(125 tys mieszkancow), szacunkowo, jakies 150-200 osob(trudno
liczyc w firmach) poprzez trzy dzialajace firmy providerskie i pewnie
kolo 100 korzysta TPSA. Na dwoch serwerach www jest sporo informacji
dotyczacych miasta i tego co sie w nim dzieje jak chocby kalendarz
imprez kulturalnych, jakies wystawy, imprezy itp.
(http://www.umt.tarnow.ipl.net), na innym serwerze jest bardzo fajna
baza danych dotyczaca handlu i uslug w miescie (
http://main.toi.tarnow.pl). I okazuje sie, ze ludzie to czytaja,
korzystaja, a gdy czasem czegos zabraknie to sla maile. Gdy pojawily sie
komunikaty narciarskie dla Polski Poludniowej to od razu licznik
polaczen przyspieszyl.
Widac wiec z tego, ze drobiazgi zwiazane z zyciem codziennym sa
potrzebne.Pewnie, ze korzysta z tego rodzaju informacji jeszcze niewiele
osob, ale ta liczba z tygodnia na tydzien rosnie i warto pamietac, ze
wszystkim nudzi sie po pewnym czasie buszowanie po wielkim swiecie i
wracaja na wlasne podworko.
Irek Kutrzuba