Re: Zludny darmowy dostep

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 03:26:36 MET

Bernard Malinowski <bernard_at_free.polbox.pl> wrote in article
<32dda1a5.29294289_at_news.onet.pl>...
> *moze* to przypuszczenie, nie jest - to fakt. Jezeli brac za podstawe
> wyjasnienia Konrada (a nie mam podstaw by uwazac ze mydli nam oczy) to
> nic nie wskazuje na chec przejecia rynku Internetowego w Polsce przez
> TPSA. A dotychczasowe zachowania raczej interpretowalbym jako chec
> zwiekszenia ruchu poprzez dodatkowa usluge.

Konrad pisze to co wie albo mu powiedza i to za co mu placa. W koncu
podpiusje sie jako pracownik TPSA anie sadze abyw Polsce pracownik mogl
krytykowac publicznie wlasna firme czy tez zdradzajac tajemnice doprowadzac
do realnych czy wyimaginowaych strat. Nie sadze ze tak bardzo sie to rozni.

Konrad zapomnial dopisac ze TPSA zdaje sobie sprawe ze telekomunkacja i
internet to dzis jedno i to samo. Cyfrowe lacza roznie dobrze niosa
zdigitalizowany dzwiek jak i jakokowliek inna informacje. Nie dadza nikomu
urosnac kto moglby zbudowac z zyskow wlasna siec, moze kidey zagrozic
monopolowi TPSA w telefonii ?
Moze tez ma znaczenie fakt ze wladza chce miec kontrole nad internetem w
Polsce?
Przeciez to sa ludzie ktorzy uznawali potrzebe istniena cenzury publikacji.
Czy nie boja sie ze internet i wolna wymiana mysli to jakos nie w ich
kierunku?
(patrz Bialorus)
Powodow jest duzo. Ale trzeba pamietac TPSA to firma panstwowa i wypelnia i
realizuje polityke RZADU.