Re: Zludny darmowy dostep

Autor: Marcin Jagodzinski (dima_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 17:51:36 MET

Dnia 6 Jan 97 07:25:44 GMT, konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl (Konrad
Plich) pisal(a)

>Wywolany do tablicy wypowiadam sie.
>I gwarantuje ze nikt do 0202122 nie doplaca i dlatego nie wyglada zeby
>miala sie zmienic zasada ze za 0202122 placi sie jedynie impulsami
>telefonicznymi wg. taryfy lokalnej.

> Konrad

A ja gwarantuje, ze ktos doplaca. Bo jak dzwonie na sasiednie
podworko, to place 17gr za impuls. Jak dzwonie pod 02... tez tyle
samo. Koszty jaki ponosi TP SA laczac mnie z sasiednim podworkiem sa
na pewno nizsze niz ponoszone przy laczeniu z Internetem. Wiec
doplacam do tych co korzystaja z 02... dzwoniac na sasiednie podworko.

Ale masz racje. "0202122 placi sie jedynie impulsami
telefonicznymi wg. taryfy lokalnej". Tylko, ze placa za to wszyscy,
ktorzy korzystaja z TP SA.

Marcin Jagodzinski
mailto:dima_at_ikp.atm.com.pl
http://www.atm.com.pl/~dima/mj.html