Re: Zludny darmowy dostep

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 21:09:13 MET

On Mon, 6 Jan 1997, Marcin Jagodzinski wrote:

> A ja gwarantuje, ze ktos doplaca. Bo jak dzwonie na sasiednie
> podworko, to place 17gr za impuls. Jak dzwonie pod 02... tez tyle
> samo. Koszty jaki ponosi TP SA laczac mnie z sasiednim podworkiem sa
> na pewno nizsze niz ponoszone przy laczeniu z Internetem. Wiec
> doplacam do tych co korzystaja z 02... dzwoniac na sasiednie podworko.
Mylisz sie. Taryfa lokalna obowiazuje nie tylko w polaczeniach na
sasiednie podworko ale rowniez w CALEJ strefie numeracyjnej.
Dzwoniac np. na drugi koniec Warszawy angazujesz po drodze kupe central i
teletransmisji natomiast do farmy PPP masz teletransmisyjnie "blizej"
stoi przy pierwszej lub drugiej centrali tranzytowej.
Na pewno nie jest to wiec takie proste.
Tym bardziej ze 0202122 generuje dodatkowy ruch ponad zakladany ruch
telefoniczny a takie impulsy to w uslugach dodanych czysty zysk.
Pozdrawiam.
                                Konrad