Re: Glos w sprawie dostępu przez TPSA

Autor: Radoslaw Poplawski (nie_mam_konta_at_nigdzie.com)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 19:44:40 MET

Thu, 2 Jan 1997 12:43:09 +0100, Wojciech Myszka
<W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> napisał(a):

>On Thu, 2 Jan 1997, Radoslaw Poplawski pisal w odpowiedzi na moj artykul:

> Do ilu grup masz doste via news.nask.pl? (bo z domeny immt.pwr.wroc.pl
> NASK daje tylko 71, na news.pwr.wroc.pl mam ponad 6000). Moze NASK dla
> tpnet daje wiecej :-)

Zawsze moge przerzucic sie na news.onet.pl - wczytywanie listy grup
przerwalem na ok. 2000. Takze msnews.microsoft.com przyjmuje mnie z
otwartymi rekami :).

> PS Prowadze dyskusje na POLIPie, gdyz Radek nie ma chyba zadnego konta
> e-mail (w kazdym razie mi listy dwa adresy, ktore wyprobowalem
> odbily)

Moje konto e-mail jest w sigu.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --