Re: Glos w sprawie dostępu przez TPSA

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 12:43:09 MET

On Thu, 2 Jan 1997, Radoslaw Poplawski pisal w odpowiedzi na moj artykul:

> Jak juz napisalem - nie wyglada mi to prawde...
  ---
  Do ilu grup masz doste via news.nask.pl? (bo z domeny immt.pwr.wroc.pl
  NASK daje tylko 71, na news.pwr.wroc.pl mam ponad 6000). Moze NASK dla
  tpnet daje wiecej :-)

  Pozdrowienia

  PS Prowadze dyskusje na POLIPie, gdyz Radek nie ma chyba zadnego konta
     e-mail (w kazdym razie mi listy dwa adresy, ktore wyprobowalem
     odbily)