Re: Glos w sprawie dostępu przez TPSA

Autor: Radoslaw Poplawski (nie_mam_konta_at_nigdzie.com)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 19:44:48 MET

2 Jan 97 12:53:23 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa)
napisał(a):

>Powtarzam pytanie - Konrad, w jaki sposob fakt posiadania przeze mnie
>gdziekolwiek konta magicznym sposobem odblokuje akurat mojemu
>komputerowi dostep do serwera?

No wlasnie. Sam chcialbym wiedziec co jedno ma do drugiego. Co prawda
- Agent wymaga ode mnie podania mail-serwera do wyslania newsu (po
co?), ale moge wpisac tam cokolwiek (np. adres Konrada :) ) i news
idzie do sieci.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --