Re: Internet Explorer 3.0 - dziwne zachowanie

Autor: Slawomir Czyz (czyz_at_rubikon.net.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 17:21:03 MET

ROOT of Multinet wrote:

> - Explorer potrzebuje znacznie wiecej czasu na zinterpretowanie i wyswietlenie
> strony na ekranie niz Netscape.

Kiedy wrzalo przed oficjalnym ogloszeniem finalnych wresji NN i IE 3.0,
Netscape Communication zaprezentowal na swej stronie kilka powodow, dla
ktorych warto wybrac NN 3.0. Jednym z nich byly winiki 'testu na
szybkosc'; laczono sie z kilkunastoma najbardziej znanymi serwerami.
Eksperyment pokazal, ze we wszystkich przypadkach NN 3.0 szybciej radzil
sobie z transeferem stron; IE 3.0 nie wygral nawet przy 'sciaganiu'
www.microsoft.com. Wynik byl porazajacy: NN 3.0 radzi sobie z WWW 50%
szybciej niz IE 3.0 (to srednia z kilkunastu prob).

Ktos moze powiedzec, ze te testy byly tendencyjne. Nie wiem. Faktem jest
jednak, ze IE w stosunku do NN jest po prostu powolny; to mozna zauwazyc
golym okiem.

--
 Slawomir Czyz, webmaster ChSI
http://www.chsi.rubikon.net.pl