Re: Internet Explorer 3.0 - dziwne zachowanie

Autor: Robert Heron (rh_at_arka.mtl.pl)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 16:50:26 MET

Slawomir Czyz (czyz_at_rubikon.net.pl) wrote:

: ROOT of Multinet wrote:

: > - Explorer potrzebuje znacznie wiecej czasu na zinterpretowanie i wyswietlenie
: > strony na ekranie niz Netscape.

: Eksperyment pokazal, ze we wszystkich przypadkach NN 3.0 szybciej radzil
: sobie z transeferem stron; IE 3.0 nie wygral nawet przy 'sciaganiu'
: www.microsoft.com.

Wcale mnie to nie dziwi - po drugiej stronie jest NT :-)

: Ktos moze powiedzec, ze te testy byly tendencyjne. Nie wiem. Faktem jest
: jednak, ze IE w stosunku do NN jest po prostu powolny; to mozna zauwazyc
: golym okiem.

Problem chyba nie jest w transferze, ale w interpretowaniu - Explorer
strasznie sie slimaczy i zanim wyswietli ostatecznie strone,
to najpierw ja wyswietla na ulamek sekudny, po czym przeladowuje.

Robert