Re: Internet Explorer 3.0 - dziwne zachowanie

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 20:42:39 MET

In pl.listserv.polip Slawomir Czyz <czyz_at_rubikon.net.pl> wrote:
: > - Explorer potrzebuje znacznie wiecej czasu na zinterpretowanie i wyswietlenie
: > strony na ekranie niz Netscape.
: Kiedy wrzalo przed oficjalnym ogloszeniem finalnych wresji NN i IE 3.0,
: Netscape Communication zaprezentowal na swej stronie kilka powodow, dla
: ktorych warto wybrac NN 3.0. Jednym z nich byly winiki 'testu na
: szybkosc'; [...] Wynik byl porazajacy: NN 3.0 radzi sobie z WWW 50%
: szybciej niz IE 3.0 (to srednia z kilkunastu prob).

Hm, jak kiedys dawno probowalem IE, to akurat sprawil na mnie jedno
pozytywne wrazenie - strony wyswietlal ciut inteligentniej, i jakby
szybciej - NN jakos gorzej sobie radzil z obrazkami. Ale ani testowany IE
nie byl 3.0, ani NN.
A sprawdzac ponownie nie zamierzam, przynajmniej dopoki NN nie bedzie
duzo gorszy, lub do IE nie dorobia wygodnie opcji 'back' pod klawiszem
myszki i jakis rozsadnych bookmarkow.

Cos mi sie tez nie chce wierzyc w rozna szybkosc przegladarek, jak dane
po drodze sacza sie 1KB/s.....

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |