Re: Internet Explorer 3.0 - dziwne zachowanie

Autor: ROOT of Multinet (root_at_arka.mtl.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 15:58:26 MET

Irek (Mohamed_at_intertele.pl) wrote:

: Mam fajne zagadki z Microsoftu :-)
: Zagadka pierwsza:
: Wejdz w Internet Explorer 3.0 do View / Options / Navigation i w okienku
: "History"
: nacisnij na "Clear History", potwierdz i zobacz nastepnie, czy faktycznie
: folder
: "History" zostal wyczyszczony.
: U mnie nie czysci tego folderu - blad ???
..
..
..
: Jesli przypadkiem u Ciebie zadziala to bardzo prosze o kontakt.

Wczoraj dosc intensywnie testowalem PL MSIE 3.0 z jednym serwerem WWW
i rowniez Netscape 3.01 (oba pod Win. 3.1) z tym samym serwerem.
Wrazenia sa nastepujace:

- Explorer potrzebuje znacznie wiecej czasu na zinterpretowanie i wyswietlenie
  strony na ekranie niz Netscape.
- Ma klopoty z poprawnym tlumaczeniem tabelek.
- Czasami wysypuje sie bez powodu przy naciskaniu <reset> w formularzach.
- Zle interpretuje znak line-feed w dokumentach zawierajacych <PRE> -menu- </PRE>

Do pracy Netscape-a nie mam zadnych zastrzezen. Chodzi super nawet na starej
486 z 8MB ramu.

Robert Heron