Re: Glos w sprawie dostępu przez TPSA

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Tue 31 Dec 1996 - 09:38:17 MET

On Tue, 31 Dec 1996, Grzegorz Szyszlo wrote:

> No dobrze. Z domeny tpsa mozna bez problemu nadac sfalszowany list,
> ktory np. zapisze kilka list dyskusyjnych pomiedzy soba. W zaleznosci
> od wytrzymalosci hostow moga one ulec zablokowaniu. Sorry, ale z budki
> telefonicznej raczej dosyc trudno jest zablokowac centrale telefoniczna.
Wyrzucenie czegos takiego przez admina listy to duzo mniej roboty niz
na przyklad oproznienie szkoly po telefonie o podlozonej bombie.
W sumie narozrabiac mozna duzo i roznymi metodami ale sa skuteczniejsze i
bardziej zabawne metody bez uzycia Internetu :-)

> W sumie masz racje. Ale ja jak zwykle mam drobne 'ale' :))))
> Otoz przydaloby sie, aby po zalogowaniu na ppp oprocz
> winietki tpsa, pojawil sie jakis adres gdzie kazdy moglby
> sobie poczytac o zasadach korzystania z uslugi.
> Wystarczy uzupelnic jeden, czy dwa pliki tekstowe :)

W winiecie na 0202122 jest adres http://www.tpnet.pl
gdzie zaraz na poczatku jest link do
http://www.tpnet.pl/tpnet/komutowany/komutowany.html
a tam znajduje sie dokladnie to, co chcialbys widziec (przynajmniej moim
zdaniem).
Pozdrawiam.
                                Konrad