Re: Glos w sprawie dostępu przez TPSA

Autor: Dariusz Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Tue 31 Dec 1996 - 10:52:51 MET

At 09:02 31.12.96 +0100, you wrote:
>W sumie masz racje. Ale ja jak zwykle mam drobne 'ale' :))))
>Otoz przydaloby sie, aby po zalogowaniu na ppp oprocz
>winietki tpsa, pojawil sie jakis adres gdzie kazdy moglby
>sobie poczytac o zasadach korzystania z uslugi.
>Wystarczy uzupelnic jeden, czy dwa pliki tekstowe :)
Bez przesady - w kazdym ogloszeniu TP-NETu jest informacja o serwerze
www.tpsa.pl, a tam sa wszystkie te informacje. Nawet (???) jesli przyjmiem,
ze sredni uzytkownik Internetu jest idiota, to mozna przyjac z pod powyzszy
adres zajzal. Jesli nie, to wypisywanie tych informacji w okienku do
logowania nic mu nie pomoze (jak to zazwyczaj bywa w przypadku idiotow). Na
dodatek co sprytniejsi korzystaja ze skryptw, ktore loguja ich w TP-NET
automatycznie, a skrypt pozostanie prawdopodobie kompletnie obojetny na
dowolny wyswietlany mu tekst.

Pozdrowienia
Darek