Re: Glos w sprawie dostępu przez TPSA

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 20:21:32 MET

"Dave" <jpdave_at_free.polbox.pl> wrote:

> Ale
> Dlaczego ? Czy to, że paru niewyżytych robi od czasu do czasu zadymę, ma
> oznaczać, że reszta porządnych ludzi ma napotykać różnego rodzaju
> ograniczenia ? Sam dzwonię przez TP SA i znam ten ból, gdy chcąc zalogować
> się na jakiś polski serwer IRCowy dostaję komunikat : NO AUTORIZATION i
> muszę korzystać z zagranicznych serwerów.

To na moje oko telekomuna daje niepelny dostep do sieci; i zamiast
klac na to, ze 'nie-TPSowa' czesc inetu blokuje jakies uslugi dla
tpnet.pl, nalezy IMHO naciskac na TPSA o serwowanie takich uslug.
HOWGH.

> Jak to w społeczeństwie - zawsze
> znajdzie się kilku ludzi, o najoględniej mówiąc, chamskich obyczajach, ale
> czy przez to mają cierpieć inni ? A chamów należy IGNOROWAĆ, a nie
> wprowadzać restrykcje, które są tak uciążliwe dla bogu ducha winnych ludzi.

Zgoda, chamstwo mozna ingnorowac, ale tylko do czasu. Pozniej trzeba z
nim walczyc, ale moze byc wtedy za pozno.

> Pozdrówka,

wzajemnie,

--
Michal Tyrala