Re: Kij w mrowisko domen

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 23 Dec 1996 - 03:37:59 MET

Bronek Kozicki <bross_at_polbox.com.pl> wrote in article
<199612222027.VAA11964@_uucp.polbox.com.pl>...

: > Koniec koncow - jak widac - www.poland.com mogloby co najwyzej pomoc
: > turystom i jesli ktos chce przekonywac mnie do www.poland.com to niech
: > raczej tutaj wytoczy dziala... :)
: >
: Wydawalo sie to oczywiste ze poland.com sluzyl bedzie wszytskim
szukajacym
: szybkiej informacji o Polsce o o tym co ma ona do zaoferowania.

>Naprawdę?! A jakie jest przeznaczenie domeny .com? Czyżby: "szybkie
>udostępianie informacji o krajach świata"??? Bo ja uczyłem się czegoś
innego:
>jest to domena główna przeznaczona do wykorzystania przez amerykańskie
>instytucje komercyjne (tzn. przez firmy). Jeżeli więc tak jest, i komuś
>ciągle się wydaje, że informacji o Polsce należy szukać w www.poland.com,
>to ja osobiście z takim bęcwałem nie chciałbym mieć nic do czynienia.

Drogi Bronku przenaczeniem domeny com jest byc domena komercjalna. Jesli
Cie uczyli inaczej to klamali. W jakiej domenie bys umiescil informacje o
Poslce to Towja tajemnica. Czy bylby to net czy org czy moze gov.pl - nie
wiem. Server www z encyklopedyczna informajca o POLSCE pod katem turystyki,
biznesu czy podstawowych irnofmaji kulturalnych nei zaszkodizl by Polsce a
wprost przeciwnie pomogl jej promocji na szerokim swiecie.

Wesolych Swiat!