Re: Kij w mrowisko domen

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 24 Dec 1996 - 11:45:54 MET

In pl.listserv.polip Bronek Kozicki <bross_at_polbox.com.pl> wrote:
: : Wydawalo sie to oczywiste ze poland.com sluzyl bedzie wszytskim szukajacym
: : szybkiej informacji o Polsce o o tym co ma ona do zaoferowania.

: Naprawdę?! A jakie jest przeznaczenie domeny .com? Czyżby: "szybkie
: udostępianie informacji o krajach świata"??? Bo ja uczyłem się czegoś innego:
: jest to domena główna przeznaczona do wykorzystania przez amerykańskie
: instytucje komercyjne (tzn. przez firmy). Jeżeli więc tak jest, i komuś
: ciągle się wydaje, że informacji o Polsce należy szukać w www.poland.com,
: to ja osobiście z takim bęcwałem nie chciałbym mieć nic do czynienia.

A nie uwazasz, ze wiekszosc tych informacji to beda adresy i telefony
komercyjnych firm? Biura podrozy, hotele, LOT, oferta exportowa.
Wiec caly server bedzie komercyjny.

No i ludzie sa przyzwyczajeni do www.*.com

J.