Re: Zoom V34I - zrywa polaczenia

Autor: Marcin Wasilewski (radmar_at_kam.pl)
Data: Sun 22 Dec 1996 - 21:12:11 MET

Dnia 21-Gru-96, Zbigniew Zych napisaî:

>Producent....

>Mam w domu Zoom 14400 wewnetrzny oraz USR Sportster 33.600...
>USR'a kupiłem właśnie dlatego że Zoom zrywał połączenia.
>Po 5, czasem 12 minutach. Rekord: ok 30 minut.

>Teraz leży na półce... Ma homologacje, więc jak mi kto z TPSA przyjdzie
>sprawdzić "instalacje", to im Zooma pokażę...

>Ale używam USRa.....

>Zbigniew Zych
>--
>Optimus SA Oddział Kraków, administrator sieci, http://onet.pl/~zych/

Ja takze mam ZOOM-a 14.400 zewn. i jeszcze nigdy mi sie to nie
zdarzylo, choc czasem wisze na lini po 2-3 godziny. Moze zrywanie lub
nie polaczen jest zalezne od lini telefonicznej. Ja oraz moj provider
jestesmy podlaczeni do nowych central i jakosc polaczen jest idealna.

--
                                          Marcin Wasilewski
                                            radmar_at_kam.pl