Re: TP SA - ciekawostka jedna taka

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_onet.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 19:33:31 MET

In pl.listserv.polip Wojciech Myszka <W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> wrote:
> firmy <<"łączyły swoje serwery komputerowe znajdujące się w
> różnych miejscach miasta wykorzystując do tego infrastrukturę należącą
> m. inn. do TP SA". Zakładając bez wymaganego prawem zezwolenia tzw.
> łącza stałe i prowadząc prace kablowe, naruszyły - zdaniem PIT - ustawę
> o łączności.>>
[---]
> Interesuje mnie fakt udziału w całej sprawie firmy TP SA. Z
> przeczytanej informacji wynika bowiem jednoznacznie, że owe nielegalne
> połączenia powstały dzięki skorzystaniu z legalnej usługi TP SA
> polegającej na założeniu "łącza stałego"! Nie wierzę bowiem, że
> wspominane firmy nielegalnie wykorzystały kable należące do TP SA.

Stosujesz chyba nadinterpretację...
Ja to widzę tak:
   firmy się zmówiły i "cichaczem" czyli wieczorkiem wsunęli
   do studzienek swoje kabelki...
Jeśli to było rzędu - odległość między budynkami, to pewnie myśleli,
że się nikt nie kapnie, że idzie extra para kabli np....

Czyli infrastruktura to niekoniecznie muszą być kable, a może być
właśnie studzienki+rowy...

Co do dalszych rewelacji (że udostępnia a potem zgłasza...) nie mam
zdania (brak danych).

Zbigniew Zych

--
Optimus SA Oddział Kraków,   administrator sieci,   http://onet.pl/~zych/