Zoom V34I - zrywa polaczenia

Autor: Irek (Mohamed_at_intertele.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 19:31:28 MET

Czesc.
Mam Zoom'a V34I wew. i dzialam na Win'95.
Czesto, kiedy lacze sie np. z Internetem zrywa mi polaczenie.
Czy ktos wie, dlaczego tak sie dzieje ? Co moze byc tego powodem ?

Jesli ktos ma opis wszystkich rejestrow tego modemu, to bede wdzieczny
za przeslanie mi go.

Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelka pomoc.
Zycze Tobie Wesloych Swiat Bozego Narodzenia i Szczesliwego Nowego Roku.

                  Irek from Poland
       E-Mail: Mohamed_at_intertele.pl
 Internet Phone - Chat Rooms: Poland!!!,
 POLSKA - POLAND, Polacy laczcie sie