Re: News przez UUCP

Autor: Rafal Bulacinski (rafbul_at_bull.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 13:04:18 MET

Witam ponownie.

On 17 Dec 1996, Krzysztof Halasa wrote:
> ... chyba ze ktos uzywa modemu, wtedy lepiej robic to przez UUCP.

Tak wlasnie!!!

> Nie wiem niestety, czy ktos taka usluge oferuje.
> To nie ma zastosowania do UUCP - newsy znikna, ale batche z nimi beda czekac.
Czy te batche zawieraja w sobie tresc news'ow, czy sa to tylko skrypty?

Chce zrobic (tak po prawdzie to niezupelnie sam) lokalny serwer news'ow dla
LANu na Novell. W tej chwili dziala juz poczta przez UUCP wiec myslalem ze
mozna bedzie z newsami.

Nazwy dostawcy (czyli tzw. prowajdera) nie podalem, bo niechcialem
krzywdzic niewinnego, jesli takim jest.

pozdrawiam: Rafal Bulacinski <rafbul_at_bull.mimuw.edu.pl>