News przez UUCP

Autor: Rafal Bulacinski (rafbul_at_bull.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 06:45:50 MET

Witam.

Mam pytanie. Czy jest to zjawisko normalne, ze dostawca uslug
internetowych nie chce wystwic news'ow przez UUCP, nawet gdyby mialy to
byc tylko grupy pl.*? Tlumaczy, ze jest to dzis archaizm, a poza tym nie
wie, czy ja to codziennie bede odbieral, bo gdyby nie, to u niego beda
sie gromadzic GIGABAJTY :) danych.

Czy jest to normalna praktyka, czy jest moze w Warszawie ktos, kto
wystawi te newsy bez mrugniecia okiem?

pozdrawiam: Rafal Bulacinski <rafbul_at_bull.mimuw.edu.pl>