Re: News przez UUCP

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 08:55:56 MET

In article <Pine.BUL.3.90.961217063845.23645A-100000_at_bull.mimuw.edu.pl>, Rafal Bulacinski <rafbul_at_bull.mimuw.edu.pl> writes:
>Mam pytanie. Czy jest to zjawisko normalne, ze dostawca uslug
>internetowych nie chce wystwic news'ow przez UUCP, nawet gdyby mialy to
>byc tylko grupy pl.*? Tlumaczy, ze jest to dzis archaizm, a poza tym nie
>wie, czy ja to codziennie bede odbieral, bo gdyby nie, to u niego beda
>sie gromadzic GIGABAJTY :) danych.

Newsy przez UUCP to chyba jest archaizm... Newsy przez NNTP - to co innego :-)

Co wlasciwie chcesz osiagnac? Znaczy czy chcesz tylko czytac (i pisac) newsy,
czy chcesz zalozyc jakis lokalny ich server? Co wlasciwie dostarcza Twoj
'dostwaca Internetu' - link TCP/IP czy cos innego? Placisz za minute
polaczenia, za bajt, czy jeszcze za cos innego? Trudno cos poradzic nie
wiedzac... W kazdym razie o ile wiem to wiekszosc krajowych serverow
udostepnia grupy pl.* kazdemu.

A swoja droga to mozesz temu dostawcy wyjasnic jak dziala mechanizm
'expiration' w newsach, bo chyba tego kawalka nie zrozumial. Wiadomosc
NAPRAWDE nie musi lezec na jego serverze i czekac az ja ktos przeczyta
- po jakim czasie sama zniknie :-)

JMP