Re: Domeny - jeszcze prosciej

Autor: S. Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 16:30:30 MET

Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl> wrote in article
<2nhglrzu0u.fsf_at_cclan.fuw.edu.pl>...
> jmp_at_cocos.fuw.edu.pl (Jerzy Michal Pawlak) writes:
> To jest niewykonalne nie tylko z tego powodu...
>
> Czy bbc to ma byc British Broadcasting Corp. czy Brown Boveri Corp.
> (wiem, ze to sie teraz nazywa ABB ale chodzi o przyklad).
>
> Jest np. w Polsce firma SPRINT, nie majaca nic wspolnego z wiecie
> czym.
>
> Ide o zaklad, ze firm o skrocie IBM tez jest wiele.

A jak to jest w tej chwili?

Tak czy inaczej konflikty o nazwe domeny beda istniec.
Ja optuje za adresami narodowymi czyli ibm.us czy siemens.de
Poprostu czas dac sobie spokoj z org i net
gov i edu mogloby jescze troche pociagnac.

Zreszta zmiany niedlugo a najwiekszy problem jak zwykle bedzie z ta jakze
bogata siecia w Poslce gdzie juz od lat trwaja zaciekle procesy sadowe o
wlasnosc domeny opartej na znaku handlowym, internet jest codziennoscia w
szkolach i w domu brakuje domen dla wszystkich chetnych a komputer z Netem
stal sie telewizorem lat '90......
W skrocie: wiecej gadania niz problemu.
Zamiast sie martwic co bedzie jak doemen w Polsce zabraknie obejrzyjcie sie
dokola jak wiele firm jest zinteresowanych obecnoscia na necie i co jest
tego powodem...