Re: Domeny - jeszcze prosciej

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 16:01:21 MET

jmp_at_cocos.fuw.edu.pl (Jerzy Michal Pawlak) writes:

> Jak juz wielu ludzi napisalo jest tu 'drobny' problem techniczny
> - takie zlikwidowanie podzialu domenowego jest mniej-wiecej tak
> praktyczne i uzyteczne jak wydrukowanie ksiazki telefonicznej na caly
> swiat

To jest niewykonalne nie tylko z tego powodu...

Czy bbc to ma byc British Broadcasting Corp. czy Brown Boveri Corp.
(wiem, ze to sie teraz nazywa ABB ale chodzi o przyklad).

Jest np. w Polsce firma SPRINT, nie majaca nic wspolnego z wiecie
czym.

Ide o zaklad, ze firm o skrocie IBM tez jest wiele.

  MJ