Re: O domenach jeszcze

Autor: Pawel Kaminski (pawelk_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 12:31:21 MET

On Mon, 25 Nov 1996, Maciej Lopacinski wrote:

> Pomysli, policzy i za 100USD zarejestruje *.com
> --
Tak ale za domene .com jak i .net trzeba wnosic miesieczne oplaty
ale moze sie myle :-)))
== Pawel Kaminski e-mail : pawelk_at_waw.pdi.net CB-RADIO 27.160Mhz
== robbo_at_irc.pl
== http://robbo.irc.pl/robbo.html
== IRC : ROBBO #polska
== http://robbo.irc.pl/ - ponad 200 URLi - ludzie, zdjecia, info, imprezy