Autor: Andrzej Bort (bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 13:46:59 MET

Przez jakiś czas robiłem juz FAQ tej grupy. Niestety, znalazłem się
w "martwym punkcie", tzn. na niektóre pytania postawione w FAQ znam
odpowiedź, ale nie potrafię jej wyartykułować w ten sposób, żeby
brzmiało to w miarę sensownie; na inne pytania odpowiedzi w ogóle nie znam.
Wobec powyższego proszę wszystkie "dobre duszyczki" o to, żeby
pokusiły się o przysłanie mi odpowiedzi na pow. pytania ;-)

FAQ jest pisane w html z polskimi literkami i jest dostępne:
http://zeus.polsl.gliwice.pl:9999/FAQ/polip.html

P.S.
Acha, archiwum czytałem, przeglądałem, i część rzeczy zapisałem. Niemniej...
mam trudność, aby "ubrać słowa w treść"...

--
--   Andrzej Bort          Technical University of Silesia, Computer Center
--   E-mail: bort_at_polsl.gliwice.pl (ISO compatible)  Office phone: 37-15-69