Re: O domenach jeszcze

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_onet.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 14:35:56 MET

Pawel Kaminski <pawelk_at_waw.pdi.net>:
> Maly przyklad TPSA zaklada domeny regionalne jak np.
> tpnet.waw.pl tpnet.krakow.pl czy nie widzicie tu absurdu hmmm?

Może ja i ślepy... Ale ja widzę, że jest:
   *.krakow.tpnet.pl, warszawa.tpnet.pl .....

I nie widzę żadnego w tym absurdu....

Ja u siebie też mam dla każdego miasta poddomemeny... I co z tego?
(przy okazji: wprowadziłem własny pomysł kiedyś dawno tu proponowany,
niespotkał się z aprobatą.... każde miasto ma swój dwuliterowy skrót
od tego co ludzie mają na tablicach rejestracyjnych ;)
czyli np.: kr.onet.pl, wa.onet.pl, wr.onet.pl .....
Jak ktoś nie pamięta skrótu, znajdzie na www.onet.pl tabelę skrótów.
A jak napisze email na krakow.onet.pl - to też dojdzie! :-)

Zbigniew Zych

--
Optimus SA Oddział Kraków,   administrator sieci,   http://onet.pl/~zych/