Re: O domenach jeszcze

Autor: Maciej Lopacinski (MLOPACI_at_gazeta.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 14:41:35 MET

> Ale coz wg mnie powinno byc tak jezeli jest firma ogolopolska zaklada
> domene firma.pl a komputery w miastach
> miasto.firma.pl chyba jest sensowaniej niz odwrotnie
> patrz TPSA PDI TELBANK. itp natomiast jezeli firma jest w jedym miejscu
> to domena regionalna powinna byc wymagana i juz.
> A co do wprowadzenia oplat za cos.pl na kwote 3mln to troszke malo
> duza firma zaplaci 30 a mala pomysli i za 30zl zarejetruje sobie
Pomysli, policzy i za 100USD zarejestruje *.com

|                                      |         Maciej Lopacinski |
|                                      |     Dzial Telekomunikacji |
|                                      |          Gazety Wyborczej |
|                                      |       tel. (+4822) 401481 |
|                                      |    M.Lopacinski_at_gazeta.pl |