Proxies

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_amg.gda.pl)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 15:16:19 MET

Zachecony swojego czasu, wlaczylem w netscape obsluge proxies
(w3cache.task.gda.pl). Niestety, dosc czesto robi mnie to w konia.
Problem polega na tym, ze jak cos raz zle pojdzie, to serwer proxies
ten problem tylko powiela. Konkretnie:

1. Nie udalo sie polczenie z jakiegos przejsciowego powodu - o ile
proxies nie wylacze, kazda proba polaczenia konczy sie tym samym
komunikatem o bladzie.

2. Sciagam sobie jakis pare MB plik. Cos padlo przy 90% transmisji
(np. u mnie). Uruchamiam wszystko od poczatku. Sciagam powtornie ten
sam plik. Wszystko wyglada, ze jest ok. Okazuje sie jednak, ze zostalo
sciagniete tylko tyle ile przelecialo poprzednim razem (do padu).

Czy "ten typ tak ma" i nic sie na to nie poradzi, czy moze cos gdzies
jest nie tak (u mnie, na serwerze proxies)?

gr