w3cache.task.gda.pl [by³o Proxies]

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 10:50:58 MET

  Grzegorz> Zachecony swojego czasu, wlaczylem w netscape obsluge
  Grzegorz> proxies (w3cache.task.gda.pl). Niestety, dosc czesto robi
  Grzegorz> mnie to w konia. Problem polega na tym, ze jak cos raz
  Grzegorz> zle pojdzie, to serwer proxies ten problem tylko
  Grzegorz> powiela. Konkretnie:

  Grzegorz> 1. Nie udalo sie polczenie z jakiegos przejsciowego powodu
  Grzegorz> - o ile proxies nie wylacze, kazda proba polaczenia konczy
  Grzegorz> sie tym samym komunikatem o bladzie.

  Grzegorz> 2. Sciagam sobie jakis pare MB plik. Cos padlo przy 90%
  Grzegorz> transmisji (np. u mnie). Uruchamiam wszystko od
  Grzegorz> poczatku. Sciagam powtornie ten sam plik. Wszystko
  Grzegorz> wyglada, ze jest ok. Okazuje sie jednak, ze zostalo
  Grzegorz> sciagniete tylko tyle ile przelecialo poprzednim razem (do
  Grzegorz> padu).

  Grzegorz> Czy "ten typ tak ma" i nic sie na to nie poradzi, czy moze
  Grzegorz> cos gdzies jest nie tak (u mnie, na serwerze proxies)?

problem polega zapewne na tym, ¿e (tak siê domy¶lam)
w3cache.task.gda.pl u¿ywa straszliwie starego oprogramowania proxy
przy nowych wersjach ten problem nie istnieje tzn.
ad 1) stukniêcie reload wymusza ponown± próbê ¶ci±gania ze ¼ród³a
ad 2) obiekty ¶ci±gniête czê¶ciowo nie s± trzymane w cache, wiêc
        ten problem nie mo¿e wystapiæ.

--
Marcin Klimowski	BOFH	http://www.pk.edu.pl/~marcin/

--LART ANY user to continue