Re: WARSZAWA: Lacznosc z Ochota (ICM)

Autor: Andrzej Bobyk (Andrzej.Bobyk_at_Uni-Tuebingen.DE)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 15:31:24 MET

Jan Rychter wrote:

> Tak, dzis okolo 12:20 nagle urwala sie lacznosc Ochoty z WARMANem.
> Zadzwonilem do WARMANa do dzialu technicznego, gdzie czlowiek z ktorym
> rozmawialem (nie przedstawil sie) poinformowal mnie ze faktycznie,
> przyznaje ze prowadza prace nad rekonfiguracja sieci. O zadnych
> pracach nic wczesniej nie wiedzielismy. Czlowiek z ktorym rozmawialem
> nie byl w stanie powiedziec mi ile te prace potrwaja (cytuje: "ale nie
> beda trwaly wiecznie").
>
> Przerwa w pracy sieci trwala prawie godzine -- dopiero ok 13:10
> wszystko wrocilo do normy.

> [...]

Coz, WARMAN chyba zdobyl sie wreszcie na odrobine szczerosci. Na ich
"Home Page" (http://www.warman.org.pl) jeden z linkow wyglada tak:

"Kontakt do operatorów WARMANA - czyli gdzie sie ukrywamy"

;-) A juz zupelnie smieszno/straszno robi sie, gdy klikniemy na tymze
linku:

"Pomimo tego, ze WARMAN jest siecia niemalze niezawodna, od czasu do
czasu zaistnieje zapewne potrzeba kontaktu z operatorami sieci."

Oraz zdanie - wyrwane wprawdzie z kontekstu - ale doskonaly przyklad
"Freudian slip":

"...moga doprowadzic do ataku nerwowego niewinne osoby niekoniecznie
zwiazane z nasza Firma."

Poza tym - ale to juz followup na pl.comp.ogonki - wstyd, zeby badz co
badz operator sieci proponowal "Wersje polskojezyczna z polskimi znakami
w standardzie MS-Windows" i ani sie zajaknal o ISO-8859-2.

Andrzej

| Andrzej Bobyk, PhD. Uni-Tuebingen, Institut fuer Theoretische Physik |
| Auf der Morgenstelle 14, 72076 Tuebingen, Germany. (049)7071/2978651 |