Re: WARSZAWA: Lacznosc z Ochota (ICM)

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 15:10:05 MET

  Rafal> Nie zniechecilem sie - jak na predkosci miedzymiastowe to tyle
  Rafal> ile bylo jakos wystarczalo. Teraz jednak cos sie posypalo
  Rafal> calkiem:
[...]

  Tak, dzis okolo 12:20 nagle urwala sie lacznosc Ochoty z WARMANem.
Zadzwonilem do WARMANa do dzialu technicznego, gdzie czlowiek z ktorym
rozmawialem (nie przedstawil sie) poinformowal mnie ze faktycznie,
przyznaje ze prowadza prace nad rekonfiguracja sieci. O zadnych pracach
nic wczesniej nie wiedzielismy. Czlowiek z ktorym rozmawialem nie byl w
stanie powiedziec mi ile te prace potrwaja (cytuje: "ale nie beda trwaly
wiecznie").

  Przerwa w pracy sieci trwala prawie godzine -- dopiero ok 13:10
wszystko wrocilo do normy.

  Prosby o informowanie wczesniej w pl.internet.komunikaty nie skutkuja.

--J.