Re: Internet w kablowce.

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 14:59:19 MET

In article <Pine.LNX.3.95.961120141243.11851B-100000_at_ornak.waw.pdi.net>, zeton_at_waw.pdi.net (Tomasz Leszczynski) writes:

>Tak!!! I bylby to kamien milowy na drodze integracji spolecznosci
>lokalnych! Tu nie potrzeba szybkich lacz do Ameryki. Ale co tam...rzadzi
>nami pan Zielinski i jego swita z chorymi pomyslami na telekomunikacje
>wiec i Pan i ja mozemy zapomniec.

Panowie,
  Czy ktos moze mi udzielic RZECZOWEJ odpowiedzi na nastepujace pytania:
1) Dlaczego kablowki 'skonczyly na probach'? Czy istotnie byla obstrukcja
   urzednicza czy analiza oplacalnosci? Tylko podkreslam, szukam kogos kto
   naprade wie, a nie takich co im sie wydaje.
2) Jezeli istotnie jest obstrukcja ze strony ministerstwa to jak jest
   uzasadniana? Znowu, nie prosze o interpretacje typu 'minister chce
   monopolu' tylko informacje co konkretnie odpowiednio wysocy urzednicy
   rzeczywiscie powiedzieli (jezeli cokolwiek)?

Moze ktos zna jakiegos natarczywego dziennikarza ktory moglby na najblizszej
konferencji prasowej zadac ministrowi takie pytania?

Bo ja jednak mam powazne watpliwosci co do oplacalnosci takiego
przedsiewziecia. To nie tylko cena modemow - za ten server tez ktos musi
zaplacic, trzeba zatrudnic do niego administratora, kupic wejscie do
Internetu... Wiekszosc uzytkownikow kablowki ktorzy nie zamierzaja tego
(przynajmniej na razie) uzywac nie bedzie tez chciala za te cuda placic.
Ktos w kablowkach musial pewnie robic taka analize kosztow - moze wiec
ktos na tej liscie zna wyniki?

JMP