Re: Wciąż DNS, cholera...

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 14:45:08 MET

On Wed, 20 Nov 1996, Marcin D. Olczyk wrote:

> Kiedyś rzuciłem posting nt. Geograficznych Nazw Domen w Polsce,
> ale nie spotkał się on z żadnym odezwem. Może teraz jest dobra
> chwila żeby rzucić temat ponownie.
  [...]
  Brałem udział w tylu dyskusjach na ten temat, że nie wierzę w możliwość
  formalnego uregulowania problemu. Ale sprawa jest (w zasadzie) banalnie
  prosta - patrz RFC 1480

  Teraz wystarczy jedynie napisac cos takiego dla Polski i _wymusic_na_
  _wszystkich_ stosowanie sie do tego.

  O czym zatem dyskutowac?

  Pozdrowienia
  Wojtek