Re: TPSA - Internet - 1997

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 15 Nov 1996 - 03:52:25 MET


Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<56fhor$5q8_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> i inni:
> : > Jest tez taka druga zasada marketingowa: na otwacie dac darmo albo
bardzo
> : > tanio zeby nalapac klientow a potem kazac placic. Vide otwarcie
nowego
> : > supermarketu, kiedy przez dwa tygodnie sprzedaja wszystko za pol
ceny,
> : > zeby klient sie przyzwyczail ze u nich tanio...
> : >
> : Jedyna obowiazujaca zasada marketingowa to taki stosowanie takiegio
> : marketingu ktory przynosi maksymalny dochod producentowi.
> : Innech zasad nie ma i nie bylo.
>
> No dobra - jest jedna zasada i kilka powszechnych sposobow.
> A te sposoby mowia miedzy innymi ze nie obniza sie gwaltownie ceny
produktu
> - bo sie klienci zloszcza, ci co niedawno kupili za wyzsza cene.
>
> A z ta druga zasada to czesto (TPSA, MS IE) ze obnizka bedzie trwala tak
> dlugo az konkurencja nie padnie...
>
>
> Jarek.
>
Ee tam dodajesz dzwoneczek i gwizdek (np polaczenie 33.6) nazywasz nowym
udoskonalonym produktem i podnosisz cene.
Marketing to sztuka oglupiania klienta tak aby kupil towar.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:00:54 MET DST