Re: TPSA - Internet - 1997

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 17:35:39 MET


S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> i inni:
: > >Jest taka zasada marketingowa: nie podnosi sie ceny produktu, o ile nie
: > >dokonujesz znaczacych zmian. Wiec jezeli usluga byla za darmo, to teraz
: > >co najwyzej moglaby byc juz tylko za doplata dla uzytkownika :-) Vide
: > >sprawa oferty IE w stosunku do NS.
: > >
: > Jest tez taka druga zasada marketingowa: na otwacie dac darmo albo bardzo
: > tanio zeby nalapac klientow a potem kazac placic. Vide otwarcie nowego
: > supermarketu, kiedy przez dwa tygodnie sprzedaja wszystko za pol ceny,
: > zeby klient sie przyzwyczail ze u nich tanio...
: >
: Jedyna obowiazujaca zasada marketingowa to taki stosowanie takiegio
: marketingu ktory przynosi maksymalny dochod producentowi.
: Innech zasad nie ma i nie bylo.

No dobra - jest jedna zasada i kilka powszechnych sposobow.
A te sposoby mowia miedzy innymi ze nie obniza sie gwaltownie ceny produktu
- bo sie klienci zloszcza, ci co niedawno kupili za wyzsza cene.

A z ta druga zasada to czesto (TPSA, MS IE) ze obnizka bedzie trwala tak
dlugo az konkurencja nie padnie...

Jarek.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:00:54 MET DST