Re: Blokada etc.

Autor: Marek Siarkowski (msiark_at_ii.uni.wroc.pl)
Data: Fri 15 Nov 1996 - 11:38:24 MET

Andrzej Karpinski wrote:

> naruszacie moje prawo do swietego spokoju... co mnie to wszystko
> wlasciwie obchodzi? to wasza sprawa - miedzy userem a administratorem.
>
> karpio

Czytalem kiedys wspomnienia ksiedza niemieckiego z czasow hitlerowskich.
Pisal mniej wiecej tak:
Najpierw zabrali sie za komunistow, ale nie protestowalem bo co mnie
to obchodzi. Komunistow zreszta nie lubilem, dobrze im tak.
Pozniej zabrali sie za zydow, ale nie protestowalem bo co mnie
to obchodzi. Zydow zreszta nie lubilem, dobrze im tak.
Jeszcze pozniej zabrali sie...

W koncu zabrali sie za takich jak ja.
ALE WTEDY NIE BYLO JUZ NIKOGO KTO BY MOGL ZAPROTESTOWAC.

Zycze swietego spokoju.

MS