Re: Admin vs. user - przy okazji irc'a

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 17:21:41 MET

  Radoslaw> arturcz_at_cyf.gov.pl (Artur Czechowski) napisal(a):

  RP> CO? Nie zaplacil? A ten admin moze dla przyjemnosci pracuje tam
  RP> gdzie pracuje??? Jesli jego to meczy to...

  Radoslaw> No coz. Przypuszczam, ze nie tylko ICA-a postawiles za
  Radoslaw> darmo. Ale do obowiazkow admina nalezy takie admistrowanie
  Radoslaw> siecia, aby wszyscy uzytkownicy byli z niej (sieci)
  Radoslaw> zadowoleni. Po tym odroznia sie dobrego administratora od
  Radoslaw> zlego.

zaś do obowiązków pracodawcy uczciwe płacenie za wykonaną pracę.
a w polsce administratorzy często są overqualified i underpaid.

--
Marcin Klimowski	BOFH	http://www.pk.edu.pl/~marcin/

--LART ANY user to continue