Re: TPSA - Internet - 1997

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 14:00:17 MET


Jerzy Michal Pawlak <jmp_at_cocos.fuw.edu.pl> wrote in article
<56f2tt$60q_at_h1.uw.edu.pl>...
>
> In article <56en88$kqc_at_info.cyf-kr.edu.pl>, pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl (Jacek
Pietraszek) writes:
> >Janusz Radzienczak (pcplusch_at_medianet.com.pl) wrote:
> >: Dlaczego godzisz sie placic abonament za korzystanie ze zwyklych
drutow i
> >: prymitywnej centrali, a nie chcesz dac im zarobic za udostepnianie ich
> >: modemow, swiatlowodow, serwerow .... ? Tylko dlatego, ze dawali to
dotad
> >: gratis?
> >
> >Jest taka zasada marketingowa: nie podnosi sie ceny produktu, o ile nie
> >dokonujesz znaczacych zmian. Wiec jezeli usluga byla za darmo, to teraz
> >co najwyzej moglaby byc juz tylko za doplata dla uzytkownika :-) Vide
> >sprawa oferty IE w stosunku do NS.
> >
> >Ale to jest zasada w warunkach konkurencji, tu jej nie ma :-(
>
> Jest tez taka druga zasada marketingowa: na otwacie dac darmo albo bardzo
> tanio zeby nalapac klientow a potem kazac placic. Vide otwarcie nowego
> supermarketu, kiedy przez dwa tygodnie sprzedaja wszystko za pol ceny,
> zeby klient sie przyzwyczail ze u nich tanio...
>
Jedyna obowiazujaca zasada marketingowa to taki stosowanie takiegio
marketingu ktory przynosi maksymalny dochod producentowi.
Innech zasad nie ma i nie bylo.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:00:54 MET DST