Re: Admin vs. user - przy okazji irc'a

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 15:35:20 MET

arturcz_at_cyf.gov.pl (Artur Czechowski) napisal(a):

>Się wypowiem jako admin: za zainstalowanie klienta IRCa ani złotówki nie
>dostałem. A to, że zainstalowałem go w /usr/local/bin a nie ~/bin to tylko
>moja dobra wola.
>Howgh

No coz. Przypuszczam, ze nie tylko ICA-a postawiles za darmo. Ale do
obowiazkow admina nalezy takie admistrowanie siecia, aby wszyscy
uzytkownicy byli z niej (sieci) zadowoleni. Po tym odroznia sie
dobrego administratora od zlego.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -