Re: TPSA - Internet - 1997

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 14:11:53 MET

On 14 Nov 1996, Jarek Lis wrote:

> In pl.comp.pecet Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> wrote:
> : Na centralach elektronicznych chyba mozna ogolnie zablokowac dostep do
> : numeru (patrz zachodnie telefony towarzyskie) i poszczegolnym abonentom
> : (tym oplacajacym internet) go udostepniac.

Siedzac na konsoli centrali np. Siemens, i majac uprawnienia, mozesz
robic co ci sie zywnie podoba ! Mozna chociazby ustawic ze twoj numer
domowy nie bedzie taryfikowany.... albo np. ze dzwoniac z automatu po
wybraniu dajmy na to 0-800-xx-numer abonenta, nie bedzie ow automat
kasowal ci impulsow z karty, tudziez zetonow z kieszeni :-)))
Swego czasu takie cos dzialalo na centrali w Katowicach... wystarczylo
wybrac 0-800-00 i potem dalej tak jak normalnie... Ale potem wylaczyli :-))
za duzo gadalem :-))))
Teraz jestem w trakcie poszukiwania nastepnego takiego numeru :-)))

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |