Re: Admin vs. user - przy okazji irc'a

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_cyf.gov.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 22:27:20 MET

Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> wrote:
RP> CO? Nie zaplacil? A ten admin moze dla przyjemnosci pracuje tam gdzie
RP> pracuje??? Jesli jego to meczy to...
Się wypowiem jako admin: za zainstalowanie klienta IRCa ani złotówki nie
dostałem. A to, że zainstalowałem go w /usr/local/bin a nie ~/bin to tylko
moja dobra wola.
Howgh

--
Artur Czechowski                                          arturcz_at_cyf.gov.pl
Network Administrator at                     http://www.cyf.gov.pl/~arturcz/