Re: TPSA - Internet - 1997

Autor: Darek Ćwiklak (dac_at_hotmail.com)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 12:35:45 MET

Bernard Malinowski <maber-polska_at_geocities.com> napisał(a) w artykule
<01bbd190$d5390400$LocalHost_at_lenin>...
> Jak podaje pismo Internet 10/96
> http://www.mi.com.pl/POLLATIN/INT1096/NEWS.HTM TPSA zamierza pobierac
> oplate za dostep do swojego serwera w wysokosci 10,70 zl/m-c.
>
> Po sylwestrze robie szlaban w domu - jak dla mnie sa zbyt pazerni. U mnie
> nie zarobia.

Wczoraj na konferencji prasowej TP SA i M$ dyr. Trzewik (Centrum Systemow
Teleinf. TP SA) mowil, ze na razie nic sie zmieni. Chociaz nie wykluczyl
?korekty? taryfy w przyszlosci... :-(
Korekta moze bowiem oznaczac tylko podwyzke.
Nie kwapia sie tez do zakladania kont pocztowych, bo nie maja ?zasobow
ludzkich?. Badzmy szczerzy, w ich przypadku trzebaby uruchomic potezna
machine biurokratyczna, ktora pochlanialaby pewnie wiekszosc zyskow z tych
10,7 zl miesiecznie.
I na koniec dwie ciekawostki: szefostwo TP SA nie wie samo czy fakt
posiadania modemu trzeba zglaszac w oddziale czy nie!
Druga: ze statystyk wykorzystania nr 0-202122 wynika, ze najwieksze
obciazenie jest w poniedzialki i wtorki w godzinach pracy! :-)))

Czolem,

Darek