Re: Poszukiwany polski prowajder!

Autor: Marek Konski (narew_at_pop.erols.com)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 05:31:06 MET

A.Czajkowska wrote:

> Szafarz uslug sieciowych? :) Brzmi cokolwiek humorystycznie...

A wcale, ze nie. Ja uwazam, ze jest to kwestia przyzwyczajenia.
Ciekawe jak odbierano calke zaraz po tym jak ja wymyslono.
(Slyszalem gdzies o pewnym matematyku, ktory przechwalal sie podobno, ze pierwsza
ksiazke o rachunku calkowym kupil jeszcze pacholeciem
bedac gdyz myslal, ze to cos o calowaniu, ciekawe)

> Za to "powisze na drucie" kojarzy mi sie dosc ponuro.

Z chuliganami co psy wieszali.

MK